Polub i udostępnij:
fb-share-icon0

Szkolenie „Kompendium wiedzy pracownika biurowego” adresowane jest do wszystkich, którzy wiążą swoją karierę zawodową z administracją i zarządzaniem biurem. Podczas szkolenia dowiesz się jak poprawić wydajność swojej pracy, umiejętnie organizować czas oraz jak stworzyć profesjonalny duet z przełożonymi. Poznasz sposoby komunikacji ułatwiającej współpracę z klientem. Omówione zostaną również zagadnienia związane z tworzeniem pism i obiegiem dokumentacji. A na koniec pomożemy Ci zrozumieć, jak ważna jest w miejscu pracy samoświadomość i wiara we własne możliwości.

 

Program szkolenia:
1. Rola pracownika w skutecznym funkcjonowaniu i budowaniu profesjonalnego wizerunku firmy
2. Organizacja pracy własnej
3. Metody zarządzania czasem
4. Zasady efektywnej komunikacji
5. Aktywne słuchanie kluczem do porozumienia
6. Asertywność w obsłudze trudnego klienta
7. Savoir-vivre w rozmowach telefonicznych
8. Podstawowe zasady redagowania pism, obieg dokumentów i ochrona informacji
9. Samoświadomość, a wypalenie zawodowe
10. Radzenie sobie ze stresem

 

Szczegóły:
Czas szkolenia: 8 godzin (8 x 45 minut)
Cena za osobę: 349 zł brutto, w tym bufet kawowy i materiały szkoleniowe
Liczba uczestników: 3-7 osób 
Miejsce: siedziba Pomorskiej Izby Rzemieślniczej Małych i Średnich Przedsiębiorstw, ul. Piwna 1/2 w Gdańsku. Szkolenie odbędzie się w lokalu z przytulną atmosferą, przy kubku aromatycznej kawy lub herbaty.

Szkolenie w formule zamkniętej: ceny szyte na miarę, możliwość dojazdu do klienta i zorganizowania szkolenia dla większej grupy (proszę o kontakt drogą mailową).

 

PO SZKOLENIU KAŻDY UCZESTNIK OTRZYMA CERTYFIKAT.

 

Prowadzące:
Anna Kaczmarska
Jestem absolwentką Politechniki Gdańskiej na kierunku Inżynieria Materiałowa. Jednak, pomimo szczerej miłości do cyferek i technicznych nowinek, wygrała we mnie potrzeba realizacji się na polu związanym z obszarem pomocy społecznej. Przez kilka lat obejmowałam stanowisko oparte o bezpośredni kontakt z drugim człowiekiem, poznawanie motywów jego działań oraz realną oceną możliwości. Prowadziłam także sekretariat w 500-osobowej instytucji. Zainteresowanie zagadnieniami psychologicznymi oraz rozwojem skłoniło mnie do ukończenia studiów podyplomowych z Doradztwa Zawodowego i Zarządzania Talentami, kursu z Innowacyjnej Przedsiębiorczości, szkoleń z Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach, Grupowego poradnictwa psychologicznego – trening umiejętności personalnych oraz Poczucia Własnej Wartości. Moim celem jest motywowanie ludzi do zmiany, wyjścia ze strefy komfortu i uwierzenia we własny potencjał. To droga, którą musiałam przebyć również sama. Moją pasją jest pisanie książek – jestem współautorką dwóch pozycji. Życiowe motto: “Może się zdarzyć, że urodziłaś się bez skrzydeł, ale najważniejsze, żeby nie przeszkadzać im wyrosnąć” Coco Chanel.

 

Agnieszka Rocławska – Majewska
Jestem absolwentką pedagogiki społecznej Uniwersytetu Gdańskiego i doradcą zawodowym oraz współautorką dwóch książek. Ukończyłam zajęcia „Podstawy pracy z klientem indywidualnym” w ramach kursu „Elementarz Psychoterapeuty”, szkolenia z zakresu terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach, grupowego poradnictwa psychologicznego – trening umiejętności personalnych, profesjonalnej organizacji biura i współpracy z przełożonymi, zarządzania talentami metodą Gallupa. Posiadam ponad 10-letnie doświadczenie w prowadzeniu sekretariatów i asystentury w obszarze biznesu, instytucji publicznych, w tym oświaty. Z natury jestem niepoprawną optymistką, która na każdego człowieka patrzy przede wszystkim przez pryzmat jego potencjału, a nie ograniczeń. Prywatnie spełniam się jako żona i mama dwóch nastolatków.

Komentarze z Facebook

Dodaj opinię poprzez Facebook