Podczas szkolenia każdy uczestnik podniesie swoje kompetencje w zakresie pracy z trudnym klientem. Dzięki zwiększeniu poziomu świadomości będzie w stanie w maksymalnym stopniu wykorzystać swój potencjał. Poznane taktyki i techniki umożliwią podniesienie umiejętności rozwiązywania trudnych sytuacji.
Program szkolenia:
1. Relacja pracownik – trudny klient
2. Samoświadomość pracownika a kontakt z trudnym klientem
3. Osobowość pracownika a osobowość trudnego klienta
4. Diagnoza czynników wpływających na samoocenę
5. Techniki radzenia sobie z manipulacjami
6. Asertywność w relacji z trudnym klientem
Szczegóły:
Czas szkolenia: blok 2 dni po 8 godzin (każdy dzień 8 x 45 minut)
Szkolenie w formule zamkniętej: ceny szyte na miarę, możliwość dojazdu do klienta i zorganizowania szkolenia dla większej grupy (proszę o kontakt drogą mailową).
PO SZKOLENIU KAŻDY UCZESTNIK OTRZYMA CERTYFIKAT.
Prowadząca:
Blanka Kondratowicz
Jestem absolwentką Uniwersytetu Gdańskiego na kierunku psychologia o specjalności psychologia kliniczna oraz psychologia organizacji i zarządzania, a obecnie doktorem, adiunktem w Zakładzie Psychologii Ekonomicznej i Psychologii Organizacji Uniwersytetu Gdańskiego. Naukowo interesuję się motywacją pracowników, uwarunkowaniami dobrostanu pracownika oraz czynnikami wpływającymi na podejmowanie decyzji. Od ponad 10 lat prowadzę warsztaty rozwojowe. Dzięki współpracy z licznymi organizacjami miałam możliwość realizować treningi dla: dyrektorów, menedżerów, nauczycieli, kobiet chcących rozwinąć swój potencjał oraz studentów. Prowadzę również konsultacje indywidualne w zakresie projektowania ścieżki kariery dla młodzieży oraz dorosłych. Uważam, że każdy ma ukryty potencjał, który tylko trzeba zidentyfikować i pomóc mu się rozwinąć. W pewnym wieku (ponieważ uważam, że nieważne, ile masz lat, ale na ile się czujesz), wędrując po Polskich Tatrach zdobyłam 9 najwyższych szczytów. W życiu stawiam na wytrwałość, intuicję opartą na wiedzy i ciągły rozwój.