Polub i udostępnij:
fb-share-icon0

Celem szkolenia jest poznanie narzędzi wspomagających pracę menedżera i pracownika. Uczestnicy nabędą wiedzę, jak w praktyce wykorzystywać narzędzia motywacyjne (teoria Herzberga), nauczą się rozróżniać style zachowania oraz przyjrzą się wpływowi hierarchii wartości na motywację. Dodatkowo dowiedzą się, jak poznać lepiej samego siebie, jak zbudować poczucie wartości własnej i zespołu, jak wykorzystać swoje wady i przekuć je w zalety, a także w jaki sposób działania asertywne wpływają na samoświadomość. Uzyskanie praktycznej wiedzy stanie się umiejętnością przydatną podczas komunikacji ze współpracownikami i klientami. Wzmocni to nie tylko osobę jako jednostkę, ale i cały zespół.

 

Program szkolenia:

Moduł I: Automotywacja i motywacja – czym jest i co powinieneś o niej wiedzieć?

1. Podstawowe pojęcia
2.
Koncepcja motywacji i automotywacji
3. Dawniej takich problemów nie było… ale czy na pewno?
4. Jak robią to inni, a jak my?

Moduł II: Techniki motywacji – warsztaty

1. Wybór celów
2. Techniki utrzymujące odpowiedni poziom energii
3. Co działa, co nie działa – trudne sytuacje i problemy
4. Stworzenie indywidulanego planu działania
5. Przykłady działań auto motywacyjnych w pracy

Moduł III: Fundamenty – od czego zacząć?

1. Teoria Herzberga jako klucz do zrozumienia motywacji
2.
Czynniki higieniczne vs motywatory
3. Tool box – Lista narzędzi motywacyjnych

Moduł IV: Style zachowania jako mapa motywacji

1. Kompas motywacji zespołu
2.
4 style zachowania w środowisku zawodowym wg Williama Marstona
3. Motywacyjny plan działań mojego zespołu

Moduł V: Źródło motywacji człowieka

1. Wzór na zmianę – Blanchard w praktyce
2. Wartości jako źródło motywacji
3. Moja hierarchia wartości

 

Szczegóły:
Czas szkolenia: blok 2 dni po 8 godzin (każdy dzień 8 x 45 minut)

Szkolenie w formule zamkniętej: ceny szyte na miarę, możliwość dojazdu do klienta i zorganizowania szkolenia dla większej grupy (proszę o kontakt drogą mailową).

PO SZKOLENIU KAŻDY UCZESTNIK OTRZYMA CERTYFIKAT.

 

Prowadzący:
Rafał Tabaczek
Trener, Coach, Mówca, Wykładowca, Praktyk NLP, Konsultant. Zdobywca prestiżowej nagrody Polish National Sales Awards w kategorii Najlepszy Trener Sprzedaży w Polsce w 2014 roku. Wyróżnienie PNSA – kategoria: Super Sprzedawca w 2014 roku.
Ekspert w zakresie motywacji, negocjacji i wywierania wpływu. Praktyk z 22-letnim doświadczeniem w branżach: bankowość, ubezpieczenia, nieruchomości, elektrotechnika, motoryzacja, IT, FMCG, OZE. Posiada bogate doświadczenie w wystąpieniach publicznych i konferencjach głównie z obszaru motywacji dla szefów działów z ww. branż. Na sali szkoleniowej spędził ponad 13 500 h i przeszło 2600 h w zakresie coachingu. Prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych na Wyższej Szkole Bankowej w Szczecinie, jak również MBA w Szczecińskiej WSB.

Komentarze z Facebook

Dodaj opinię poprzez Facebook