Rozwiń Skrzydła

Zarządzanie sytuacyjne wg Kena Blancharda

Jest to podstawowe szkolenie managerskie adresowane do liderów zarządzających zespołami, bez względu na staż. Właściwe dostosowanie stylu zarządzania, komunikacji i metod pracy do poziomu rozwoju pracowników pozwala uniknąć wielu błędów i utraty najlepszych pracowników oraz poradzić sobie z brakiem motywacji w zespole. Tylko 5% managerów używa właściwych stylów przywództwa, większość (aż 60%) sprawnie porusza się w obrębie tylko 1 stylu. Jeżeli chcesz to zmienić, ten warsztat jest dla Ciebie.


Program szkolenia:

  1. Nakreślenie innowacyjności systemu Blancharda na tle wcześniejszej typologii stylów zarządzania
  2. Wyjaśnienie teorii zarządzania sytuacyjnego:
    – rozwój pracownika
    – dostosowanie stylu kierowania do pracownika
  3. Test kompetencji zarządczych wg Blancharda i omówienie wyników
  4. Praca w grupach nad wypracowaniem kompetencji do zarządzania w określonych sytuacjach – 4 grupy odpowiadające etapom rozwoju – „ćwiartkom”
  5. Prezentacja wypracowanych rozwiązań i dyskusja nad nimi
  6. Zrobienie mapy swojego zespołu – praca indywidualna
  7. Wypracowanie zespołu działań wobec pracowników w każdej „ćwiartce” i podzielenie się nimi w dyskusji
  8. Wypracowanie planu rozwoju własnych kompetencji do sprawnego zarządzania sytuacyjnego
  9. Narzędzia coachingowe skuteczne  na każdym etapie rozwoju pracownika /warsztat.

Szczegóły:
Czas szkolenia: 8 godzin szkoleniowych (8 x 45 minut)

Szkolenie w formule zamkniętej: ceny szyte na miarę, możliwość dojazdu do klienta i zorganizowania szkolenia dla większej grupy (proszę o kontakt drogą mailową).

PO SZKOLENIU KAŻDY UCZESTNIK OTRZYMA CERTYFIKAT.

Prowadząca:
Joanna Stocka-Prusaczyk
Absolwentka pedagogiki, prawa podatkowego oraz Międzynarodowej Szkoły Coachów – The Art & Science of Coaching z certyfikacją Erickson Coaching International. Trenerka sprzedaży i zarządzania, mentorka biznesu. Swoja wiedzę i umiejętności praktyczne zdobyte w międzynarodowych korporacjach finansowych wykorzystuje w warsztatach praktycznych, rozwijających kompetencje liderskie managerów i właścicieli firm oraz warsztatach sprzedażowych i negocjacyjnych przeznaczonych dla handlowców i kupców. Pracuje stacjonarnie oraz online, także w formule 1:1.  

Komentarze z Facebook

zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *